Direct contact? Bel:Algemeen: 035 - 528 00 82 / heeft u schade? Bel:Schade: 035 - 528 00 50

HomeBelangrijke informatieKlachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachten

Wij willen graag dat u tevreden bent met de service van VDRD. Zijn er zaken die u graag anders zou zien of heeft u een klacht?

Eerste aanspreekpunt

Bespreek de klacht eerst met uw tussenpersoon. Hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw tussenpersoon het probleem snel voor u oplossen.

Uw klacht schriftelijk indienen

Komt u er met uw tussenpersoon niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Stuur hiervoor een brief naar:

VDRD Assuradeuren

T.a.v. de klachtenadministratie

Nijverheidsweg 24

1271 EA Huizen

Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.

U kunt uw klacht ook per e-mail sturen naar info@vdrd.nl.

Komt u er niet met VDRD uit?

VDRD is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFid. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.017649.

Het postadres van het Klachteninstituut is:

KiFid

Postbus 93257

2509 AG Den Haag

Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijk rechter.